هزینه مشاوره ازدواج در مشهد

هزینه مشاوره ازدواج در مشهد کمتر از سایر مشاوره ها در نظر گرفته شده است تا دختر و پسر بتوانند با دغدغه کمتر از این جلسات بهره مند شوند.

آیا مشاوره قبل از ازدواج ضروری است؟

برخی از دختران و پسران، با دیدن فردی که تعدادی از فاکتورهای مورد نظرشان برای ازدواج را دارد، تصور می کنند که بهترین انتخاب برای زندگی مشترک را یافته اند. در نتیجه به صورت غیر ارادی برای خود رویاپردازی می کنند و از وی بت می سازند! آن ها انتظار دارند که همسرشان همیشه بدون نقص بماند و از واقع بینی دور می شوند. مشاوره قبل از ازدواج است که شما را از این تصورات واهی دور می کند و آماده زندگی ای می سازد که در آن بتوانید با مشکلات و کمبودهای احتمالی کنار بیایید.

آیا مشاوره قبل از ازدواج ضروری است؟

از مشاوره ازدواج نترسید!

پیش داوری هایی که گاهاً بعضی زوجین جوان نسبت به مراجعه برای مشاوره دارند، موجب می شود تا از شرکت در این جلسات فرار کنند. برخی مراجعین انتظار دارند که روانشناس بدون طی جلسات و تنها بعد از جلسه اول، به آن ها اجازه ازدواج بدهد، حتی اگر مشکلاتی را سر راهشان می بیند. این ترس بی جا می تواند عواقب نافرجامی داشته باشد.

از مشاوره ازدواج نباید بترسید. چرا که مشاور به شما نمی گوید که فردی که انتخاب کرده اید ایده آل شما نیست، بلکه با توجه ویژگی هایی که در هردویتان بررسی می کند، برایتان روشن تر می کند که واقعیت زندگی مشترک تان در کنار هم چگونه خواهد بود و باید خودتان را برای چه مسائلی از قبل آماده کنید.

از مشاوره ازدواج نترسید!

مراحل مشاوره پیش از ازدواج

هزینه مشاوره ازدواج در مشهد و مراحل مشاوره پیش از ازدواج برای مراجعین مختلف با شرایط متفاوت برگزار می شود که به جلسه اول مشاوره بستگی دارد. روانشناس ممکن است بعد از جلسه اول به دختر و پسر پیشنهاد حضور در جلسات بعدی را بدهد یا از آن ها بخواهد تست یا تست های تشخیصی قبل ازدواج را در مرکز بزنند. جلسات مشاوره می تواند ویژه یکی یا هر دوی آن ها تعیین شود و یا در مواردی نیاز به شرکت برخی افراد دیگر از اطرافیان آن دو باشد، نظیر پدر، مادر یا فرزند یکی از زوجین.

مراحل مشاوره پیش از ازدواج

جلسه مشاوره ازدواج

جلسات مشاوره ازدواج بدین منظور برگزار می شوند تعیین کنند آیا شریک مناسبی برای زندگی خود انتخاب کردید یا خیر؟ تصمیم گیری با اطمینان خاطر کافی در زمینه ازدواج بسیار مهم است و در جلسات مشاوره لحاظ می گردد. مشاور با صحبت با هر دو، می تواند به صورت حدودی پیش بینی هایی از وضعیت داشته باشد. با این وجود در صورت لزوم تست های ویژه ای از هر دو نفر گرفته می شود.

تست های قبل از ازدواج

نتیجه تست و تفسیر روانشناس، کمک می کند تا شناختی عمیق تر از یکدیگر پیدا کنید. هم چنین مشاور توصیه های لازم در مورد مقوله ازدواج به شما می گوید و در صورتی که نتایج خوبی از تست به دست نیامد، جلسات بعدی مشاوره را به شما پیشنهاد می کند. در این جلسات به زوجین گفته می شود برای حفظ زندگی مشترک لازم است چه انعطاف هایی داشته باشند.

هزینه مشاوره ازدواج در مشهد

هزینه مشاوره ازدواج در مشهد

نگران هزینه مشاوره ازدواج در مشهد نباشید و این جلسات را به تاخیر نیاندازید! چرا که اگر یک ازدواج نادرست و بدون سرانجام داشته باشید، هزینه هایی که برای تشکیل و بر هم زدن آن می دهید، به مراتب بالاتر از هزینه چند جلسه مشاوره خواهد بود. چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ عاطفی. هزینه جلسات مشاوره ازدواج در واقع پیش گیری از بسیاری از دردسرها در آینده است. هزینه مشاوره ازدواج در مشهد به گونه ای تعیین شده که کمتر از سایر مشاوره های معمول روانشناسی باشد. تست ازدواج نیز تنها در برخی موارد ارائه شده و در صورت عدم لزوم این مرحله حذف می شود.

جهت آگاهی از هزینه مشاوره ازدواج در مشهد و شرکت در جلسات مشاوره ازدواج یا حضور در جلسات کارگاه آموزشی قبل ازدواج با واحد پذیرش ارتباط بگیرید.

جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا 

روان شناس بالینی | محمد کربلایی حسینی

از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

دوره های آموزشی

آزمون های روان سنجی

جدیدترین مقالات