مرکز تخصصی مشاوره خیانت زناشویی مردان مشهد

مشاوره خیانت زناشویی مردان مشهد

در مرکز تخصصی روانشناختی مشاوره خیانت زناشویی مردان مشهد زیر نظر متخصص ارائه شده و امکان تصمیم گیری درست را برای دو طرف فراهم می کند.

خیانت زناشویی مردان و زنان

خیانت یکی از افت های زندگی زناشویی است. زمانی که یکی از طرفین عهد و پیمان خود را می شکند باعث می شود که در زندگی مشترک یک سری حرمت ها از بین برود. خیانت ممکن است به هر دلیلی رخ دهد. اما این دلایل توجیه خوبی برای این کار ناپسند نیست. زمانی که به فردی خیانت می شود تمام باورهای خود نسبت به همسرش را از دست می دهد. علت خیانت در مردان و زنان کمی متفاوت است. بهتر است برای یافتن علت های خیانت و یافتن راه حل مواجهه درست با این مسئله، به روان شناس مرکز مشاوره تخصصی در مشهد مراجعه کنید.

شایع ترین علل خیانت مردان چیست؟

1- کمبود محبت یکی از علت های خیانت است. زمانی فردی محبت از سمت همسرش می بیند و یا مردی حس قدرت را از زنش دریافت نمی کند. در این زمان اگر فرد کمی در وفاداری سست باشد به دنیال محبت و عشق از سمت دیگر زنان می باشد.

2- میل جنسی از علل شایع خیانت در مردان است. در بازه هایی از زندگی ممکن است زن میلی به ارتباط جنسی نداشته باشد. این مسئله طبیعی است . زیرا در دوران بارداری، زایمان و یا دوران قاعدگی زن میل جنسی اش افت پیدا می کند. به همین منظور اگر مرد به ارتباط جنسی خیلی اهمیت بدهد برای ارضای نیازهایش دست به خیانت می زند.

3- زمانی مردی از همسرش ناراحت است و برای این که به او صدمه بزند دچار خیانت می شود. این کار بیشتر جنبه ی انتقام و ارضای خشم درونی را دارد.

4- زمانی که فرد موقعیتی برای خیانت برای او پیش می آید و یا نیازهایی دارد که هرگز برآورده نشده است نیز دست به ابن عمل می زند.

5- اما یکی از علت های شایع تنوع طلبی است. گاهی می بینیم که فرد در زندگی خود هیچ مشکلی ندارد. اما به خاطر هوس بازی زندگی مشترکش را به خطر می اندازد. خیانت در رابطه زناشویی امکان درمان دارد و مردان می توانند برای رفع این مشکل به مرکز تخصصی مشاوره خیانت زناشویی مردان مشهد مراجعه کنند.

برخی نشانه های خیانت در مردان

زنان ممکن است با مشاهده برخی از موارد زیر در همسرشان، به خیانت زناشویی او مشکوک شوند:

  • مردی که در دوران زندگی مشترک اهمیت خاصی به ظاهرش نمی داده است اما در مدت اخیر خیلی به سر و وضعش می رسد باید این موضوع یک هشدار برای همسرش باشد. ( همسرش می خواهد خود را برای موقعیتی و یا شخصی جذاب تر کند.)
  • وابستگی خاصی به گوشی همراه و کامپیوتر شخصی خود دارد. ( به طرز عجیب و غیر معقولی گوشی خود را از همسرش پنهان می کند به گونه ای که انگار دارد چیزی را مخفی می کند.)
  • خود را از دسترس همسرش خارج می کند و همچنین برای پاسخگو نبودن دائما بهانه می آورد که مشغول بوده و یا سرکار بوده است.
  • تمایل او به برقراری رابطه جنسی به طور غیرمنتظره ای کمتر شده است.
  • سعی دارد گناه کار خود را به عهده ی همسرش بیاندازد و از کارهایی که پیش از این از آن لذت می برد ایراد می گیرد.
  • از صحبت کردن در مورد خیانت وحشت دارد.
  • هزینه های زندگی به طور ناگهانی افزایش پیدا کرده و مرد توضیحی برای چگونگی خرج کردن آن ارائه نمی دهد.
  • صمیمت عاطفی بین مرد و زن کمرنگ می شود.

مشاوره خیانت زناشویی مردان مشهد

خیانت باعث درگیر شدن تمام اعضای خانواده می شود. زمانی که مرد و یا زنی خیانت می کند اگر کودکی داشته باشند او نیز دچار آسیب می شود. مردان اگر مشکلی دارند باید قبل از این که به عهد زناشویی خود پشت پا بزند و خیانت کنند با مشاوره در مرکز تخصصی مشهد گفتگو کنند. مشاوره به مردان کمک می کند که مشکلات خود را در زندگی رفع کنند. اگر مردی دچار خیانت شد و از این کار خود پشیمان بود می تواند به مشاوره برود. این کار سبب می شود که زندگی فرد از منجلاب دربیاید. اعتماد باعث می شود که زندگی دوام بیاورد. خیانت ممکن است باعث نابودی یک زندگی شیرین و خوب شود.

جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا 

روان شناس بالینی | محمد کربلایی حسینی

از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

دوره های آموزشی

آزمون های روان سنجی

جدیدترین مقالات