مشاوره و تست ازدواج در مشهد

مشاوره و تست ازدواج در مشهد

حضور در جلسات مشاوره و تست ازدواج در مشهد زیر نظر روان شناس بالینی به شما کمک می کند تا بتوانید ازدواج تان را بهتر ارزیابی و تحلیل کرده و جلوی مشکلات ثانویه را بگیرید.

مشاوره ازدواج

در زمان آشنایی میان زوجین افراد معمولا نکاتی را به آن توجه نمی کنند که از قضا بسیار مهم است. مشاور ازدواج در مشهد به کمک دختر و پسر میاید تا با گفتگو و انجام تست های متفاوت تصمیم درستی برای ازدواج بگیرند. مشاور حکم پیشگیری از بیماری را دارد. در این دوره ازدواج های زیادی به خاطر مشکلات عدیده به طلاق می انجامد. به همین دلیل مراجعه برای مشاوره و تست ازدواج در مشهد ضرورت پیدا می کند. زیرا ازدواج ریسک بالایی دارد و با این کار احتمال انتخاب اشتباه پایین می آید.

تست ازدواج

ممکن است خیلی از افراد در زمان آشنایی خود را گونه ای دیگر نشان بدهند. به همین خاطر بسیاری از موارد از چشم طرف مقابل پنهان می ماند. مشاور در جلسات مشاوره آزمون های روانشناختی از دو طرف می گیرد. همچنین در تعداد جلسات مختلفی با آن ها گفتگو می کند تا شخصیت هرکدام نمایان شود.

در طول این جلسات مشاوره خصوصیات اخلاقی دو طرف و میزان تفاهم و سازگاری را بر اساس تست های انجام شده مشخص میشود و زوجین می توانند با انتخابی آگاهانه به سمت ازدواج قدم بردارند.

انجام مشاوره و تست ازدواج در مشهد

تست های روانشناسی شده ی ازدواج تا حدود زیادی، وضعیت دختر و پسر را در حین و بعد از ازدواج و در زندگی مشترکشان بازگو می کنند، البته به شرطی که پاسخ براساس یک روند اصولی و مشخص داده شوند و پر کردن بدون مقدمات گزینه ها، تقریباً می توان گفت هیچ اعتباری ندارند.

لازم است که تست ازدواج در مرکز مشاوره و با کمک مشاور پاسخ داده شوند و بررسی ها نیز توسط او صورت بگیرد تا وضعیت صحیح روانشناختی از زندگی مشترک برای زوجین ترسیم شده و برای موارد تنش زا، راهکارهای مشخصی به آن دو ارائه شود که جلوی دعوا و قهرهای بیهوده گرفته شود. مرکز روانشناسی تخصصی در مشهد، جلسات مشاوره و تست ازدواج در مشهد را به زوجین ارائه می دهد.

جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا 

روان شناس بالینی | محمد کربلایی حسینی

از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

دوره های آموزشی

آزمون های روان سنجی

جدیدترین مقالات