مشاوره ازدواج مشهد استان خراسان رضوی

مرکز مشاوره ازدواج مشهد خدمات کامل مشاوره، تست تشخیصی و آموزش های پیش از ازدواج را در استان خراسان رضوی ارائه می دهد.

دلایل اهمیت مشاوره قبل از ازدواج

نخستین و مهمترین دلیلی که باید از مشاوره قبل از ازدواج غافل نشوید این است که، ازدواج یک تصمیم واقعاً مهم در زندگی شماست که انتخاب شما، بر روی تمام وضعیت های بعدی اجتماعی، خانوادگی، تحصیلی، مالی و اقتصادی، کاری و حتی شیوه تربیت فرزندان تان، تاثیرگذار است. از همین جهت لازم است که توجه و دقت کافی برای این تصمیم مهم زندگی تان داشته باشید.

در جلسه یا جلسات مشاوره ازدواج، فردی که با شما روبروست، یک نظردهنده ی معمولی مثل بقیه نیست. بلکه روانشناسی ست که از روی علم و تخصص و همچنین در نظر گرفتن تمامی ویژگی های احساسی، اقتصادی، فرهنگی، سطح اجتماعی و شخصیتی، وضعیت سلامت ازدواج تان را بررسی می کند. روانشناس مشاور ازدواج، در صورت وجود مشکل شما را به خوبی با آن آگاه نموده و پیشامدهای بعدی را گوشزد می کند. همچنین او با در نظر گرفتن پروتکل های روانشناسی بین المللی و منطقه ای، می تواند شما را در مسیر درست هدایت نموده و در صورت وجود مشکل، در رفع آن ها یاری تان کند.

دلایل اهمیت مشاوره قبل از ازدواج

به همین جهت لازم است که قبل از هر اقدامی، از روانشناس مشاوره ازدواج مشهد برای ارزیابی رابطه یا پیشنهاد ازدواج مستقیم یا سنتی تان، کمک بگیرید. این امر برای جلوگیری از مسائل پیش بینی نشده ی بعدی و هماهنگ شدن با اتفاقات واقعی، ضروری است.

مشاوره ازدواج در استان خراسان رضوی

مرکز مشاوره ازدواج مشهد، خدمات دهی جلسات مشاوره و کلاس های آموزشی پیش از ازدواج را، برای هم استانی های خراسان رضوی، فراهم آورده است. مراجعین شهرستانی اطراف مشهد، گلبهار، طرقبه و شاندیز، نیشابور، سبزوار، تربت حیدریه، تربت جام، قوچان، چناران، درگز، خواف، بردسکن، تایباد و… از خدمات دهی این مرکز به خوبی بهره مند می شوند.

جلسات مشاوره پیش از ازدواج برای مراجعین شهرستان های اطراف، با توجه به شرایطشان و یا انتخاب خود مراجعین، به صورت حضوری و یا غیرحضوری برگزار می شود.

مشاوره ازدواج در استان خراسان رضوی

مشاوره تلفنی ازدواج غیر حضوری

دریافت مشاوره ازدواج به صورت حضوری، برای مراجعینی که در شهرستان های دورتر و یا حتی سایر کشورها هستند، سخت و یا حتی غیرممکن است. این مسئله به ویژه وقتی دختر و پسر در دو مکان جدا از هم با فاصله مکانی قرار دارند، اهمیت بیشتری پیدا می کند. چرا که مواردی پیش می آید که به ویژه در موضوع ازدواج مهاجرت، دختر یا پسر در مشهد زندگی می کند و طرف مقابل او، در کشور دیگری ست و قرار است که بعد از ازدواج، به آن کشور برود. از همین رو، حتی تصمیم گیری و مواجهه در مراحل اولیه روبرویی شان نیز، به کمک روانشناس نیاز دارد.

روانشناس مرکز مشاوره ازدواج مشهد، شرایط برگزاری جلسات تلفنی و آنلاین سه نفره خانواده و ازدواج را برای کلیه مراجعین فراهم آورده است. این جلسات با توجه به شرایط مراجعین و مکان، به صورت جلسات با تلفن همراه، واتساپ یا اسکایپ و… برگزار می گردند.

مشاوره تلفنی ازدواج غیر حضوری

کلاس های قبل ازدواج مشهد

از آن جایی که ازدواج و زندگی مشترک، نیاز به کسب مهارت های متعددی دارد، در بسیاری موارد دختر و پسر به شرکت در جلسات آموزش پیش از ازدواج نیاز دارند. در این کلاس ها به مسائل قبل از خواستگاری، شیوه های صحیح ارتباط بین دختر و پسر، ارتباط با خانواده و نزدیکان یکدیگر، مسائل زناشویی و جنسی، فرزندآوری، تربیت فرزندان، مسائل اقتصادی و… پرداخته می شود.

مرکز مشاوره ازدواج جلسات آموزش پیش از ازدواج را با توجه به شرایط مراجعین مشهدی، شهرستانی و یا خارجی به صورت کارگاه های دوره ای حضوری یا غیرحضوری و آنلاین برگزار می کند. همچنین در موارد نیاز، جلسات به صورت خصوصی نیز برگزار می شوند.

نوبت دهی مشاوره ازدواج مشهد

نوبت دهی مشاوره ازدواج مشهد

ازدواج یک قرارداد قلبی و عقلی در بین دختر و پسر است که با بستن این پیمان، یک زندگی متفاوت از دنیای مجردی بینشان آغاز می شود که لازمه ثبات و آرامش آن، رعایت و احترام دو طرف به حقوق یکدیگر می باشد. مشاوره خوب ازدواج به زوجین این حقوق را یادآور شده و شیوه های درست برخورد با مسائل در زندگی مشترک را آموزش می دهد. توصیه می کنیم نسبت به آگاهی از این اطلاعات بی تفاوت نبوده و شرکت در جلسات تخصصی مشاوره ازدواج مشهد را از دست ندهید.

جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا 

روان شناس بالینی | محمد کربلایی حسینی

از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

دوره های آموزشی

آزمون های روان سنجی

جدیدترین مقالات