مرکز مهارتهای آموزش قبل ازدواج زوجین مشهد

جهت دریافت مشاوره قبل ازدواج و همچنین شرکت در کلاس های آموزشی می توانید به سایت کلاس های قبل ازدواج مشهد مراجعه نمایید.

چرا مشاوره قبل از ازدواج مهم است؟

ازدواج، تصمیمی مهم است که به دنبال آن، علاوه بر شکل گیری ارتباط خانوادگی و زناشویی و وابستگی های بین یک دختر و پسر، خانواده های شان نیز در آن نقشی تازه پیدا می کنند. این نقش های تازه که بعد از خطبه عقد شکل می گیرند را نمی توان به سادگی کنار گذاشت و سراغ گزینه های بعدی رفت. آشنایی درست با شرایط تازه و هم چنین ویژگی های شخصیتی و موقعیتی دختر و پسر و خانواده ها و اطرافیانشان، امری پیش پا افتاده نیاز به توجه کافی دارد. به همین جهت توصیه می شود قبل از هر اقدامی، نسبت به دریافت مشاوره اقدام کنید.

کلاس آموزش قبل از ازدواج

کلاس آموزش قبل از ازدواج

بررسی بالینی و دریافت تست های شخصیتی پیش از اقدام برای ازدواج، امری لازم است. اما در کنار آن گاهاً و باید بگوییم در اغلب موارد نیاز است که مهارت هایی را دختر و پسر کسب نمایند. این مهارت ها شامل آموزش های شیوه صحیح ارتباط بین همسران و خانواده هایشان، مسائل زناشویی، پیش بینی های مالی و اقتصادی خانواده، فرزندآوری و تربیت فرزند و… می باشند. برای شرکت در این کلاس ها می توانید به سایت کلاس های قبل ازدواج مشهد مراجعه نموده و ثبت نام کنید.

برگزاری کلاس های قبل ازدواج در کرونا

برگزاری کلاس های قبل ازدواج در کرونا

اگرچه مسئله سلامت جسم اهمیت بالایی دارد و لازم است که در موقعیت های حساسی نظیر شیوع بیماری های واگیردار از جمله کرونا، محتاط تر عمل نمود، اما ازدواج نیز مقوله ای مهم در روابط افراد است که نمی توان آن را اغلب عقب انداخت. به همین جهت دختر و پسر و خانواده هایشان نیاز بیشتری به راهنمایی گرفتن درست در ارتباط با مسئله ازدواج و نحوه برگزاری مراسمات آن دارند. متعاقب آن، برگزاری کلاس های قبل ازدواج در ایام کرونایی به صورت آنلاین و غیرحضوری و یا با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شوند. برای آگاهی از نحوه برگزاری این دوره ها و همچنین ثبت نام، به سایت کلاس های قبل ازدواج مشهد رجوع کنید.

سایت کلاس های قبل ازدواج مشهد

سایت کلاس های قبل ازدواج مشهد

دریافت آموزش ها بهتر است که به صورت اصولی و از مراجع معتبر و متخصص انجام بگیرد. تخصص روانشناس ارائه دهنده آموزش ها بر مسائلی که دختر و پسر و یا در صورت لزوم خانواده هایشان به آن ها نیاز دارند، اهمیت دارد. سایت برگزار کننده ی کلاس های آموزشی روانشناسی در مشهد، شرایط ثبت نام و شرکت در این دوره ها را برای مراجعین فراهم آورده است. جهت ثبت نام می توانید به سایت کلاس های قبل ازدواج مشهد مراجعه کرده و یا با ارتباط با واحد پذیرش، در جریان چگونگی شرکت در این جلسات قرار بگیرد.

جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا 

روان شناس بالینی | محمد کربلایی حسینی

از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

دوره های آموزشی

آزمون های روان سنجی

جدیدترین مقالات