مرکز مشاوره ازدواج در مشهد

با مراجعه به مرکز مشاوره ازدواج در مشهد و دریافت مشاوره از روانشناس، با دید منطقی تر و درست تر برای ازدواج تصمیم بگیرید.

چرا مشاوره قبل از ازدواج دارای اهمیت بسیار است؟

اقدام شتابزده برای نشستن پای سفره عقد خیلی وقت ها می تواند خیلی گران تمام شود. چرا که اگر چه دختر و پسر برای این ازدواج شور و شوق دارند؛ اما نباید بی گدار به آب زد. قبل از هر چیز باید راه را درست بشناسید و برای مسائل مشکل زا خودتان را آماده کنید. مواجهه با مسائل بعد از ازدواج بدون داشتن آگاهی و شناخت کافی می تواند گاه سخت و پر التهاب باشد. به همین جهت توصیه می کنیم حتما قبل از شروع زندگی مشترک، با مراجعه به مرکز مشاوره ازدواج در مشهد با این موارد آشناتر شوید.

چرا مشاوره قبل از ازدواج دارای اهمیت بسیار است؟

فرآیند انجام مشاوره پیش از ازدواج چگونه است؟

مشاوره پیش از ازدواج به منظور بررسی وضعیت ارتباطی بین زوجین، لازم است. در طول این جلسات، روانشناس به ارزیابی مسائل تاثیرگذار در زندگی فردی و خانوادگی دختر و پسر می پردازد. ممکن است به تشخیص روانشناس در مرکز مشاوره ازدواج در مشهد، انجام تست های روانشناسی لازم باشد. یا اینکه تعداد جلسات مکمل برای رفع مسائل و مشکلات تنش زا، ضروری بشمارد. این تشخیص منوط به نتیججه مصاحبه بالینی دختر و پسر می باشد. این امکان وجود دارد که جلساتی به منظور ارتقای مهارت های زندگی برای دختر یا پسر یا هر دو نیاز باشد.

تست روانشناسی مشاوره ازدواج

تست روانشناسی مشاوره ازدواج

ممکن است برایتان این سوال مطرح شود که تست ازدواج به چه دردی می خورد؟ یا اصلا چه لزومی دارد که این تست از ما گرفته شود؟ انجام تست روانشناسی پیش از ازدواج الزاماً از تمام زوجین گرفته نمی شود. اما این امکان وجود دارد که نتیجه مصاحبه بالینی به این تست ها نیاز داشته باشد. بدین منظور تست های مخصوص شخصیت شناسی پیش از ازدواج از دختر و پسر گرفته می شود. نتایج به دست آمده از آنالیز روان سنج، به روانشناس در تشخیص بهتر وضعیت کمک می کند.

جلسات بعدی مشاوره به نتیجه این تست یا تست ها وابسته است. این پروسه علاوه بر آنکه به بهبود روابط بین زوجین کمک می کند، با شناسایی اختلالات و ناراحتی های احتمالی در هریک از آنها، کمک می کند تا بتوانند از فشارهای روانشناختی شان نیز رهایی پیدا نمایند.

مشاوره تلفنی قبل از ازدواج

مشاوره تلفنی قبل از ازدواج

زوجینی که فرصت و شرایط کافی برای حضور در جلسات حضوری مرکز مشاوره ازدواج در مشهد را ندارند می توانند از مزایای ارتباط تلفنی یا اینترنتی بهره مند شوند. این تنها شامل مراجعین خارجی نمی شود. بلکه مراجعین ایرانی ساکن در سایر استان ها و شهرها نیز می توانند از این امکان استفاده کنند. همچنین افرادی که به دلیل مشغله های کاری و نداشتن زمان کافی برای حضور هم پسر و هم دختر در یک مرکز مشاوره، دچار محدودیت هستند نیز می توانند جلسات فردی یا حتی اشتراکی شان را به صورت جلسات تلفنی و یا اینترنتی داشته باشند.

بهترین مرکز مشاوره ازدواج در مشهد

مراجعین می توانند از بهترین خدمات روانشناختی ارائه شده در بهترین مرکز مشاوره ازدواج در مشهد زیر نظر کادر مجرب روانشناسان بهره مند شوند. در این مرکز تمامی خدمات در رابطه با مشاوره های پیش از ازدواج و بعد از ازدواج به طور کامل توسط مشاوران انجام می شود. در مرکز مشاوره ازدواج مشاوران با ارزیابی دقیق زوجین به آن ها راهکار های درست و تایید شده را می دهند و بدین صورت کمک قابل توجهی در راستا بهبود روابط زوجین انجام می دهند.

جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا 

روان شناس بالینی | محمد کربلایی حسینی

از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

دوره های آموزشی

آزمون های روان سنجی

جدیدترین مقالات