آدرس بهترین مرکز مشاوره ازدواج در مشهد

روانشناس متخصص در آدرس مرکز مشاوره ازدواج مشهد بهترین خدمات مشاوره تست و آموزش قبل از ازدواج را به مراجعین ارائه می دهند.

مشاوره گرفتن قبل ازدواج

اختلاف سلیقه ها و فرهنگ بین زوجین و خانواده هایشان، امری بدیهی است. این مسائل گاه می توانند با بروز مشکلات و ناسازگاری هایی همراه گردد. روش صحیح مواجهه با مسائل، مهمترین هنری ست که برای تشکیل زندگی مشترک لازم است. ازدواج از مهم ترین تصمیمات زندگی هر فرد به شمار می آید. برای تصمیم گیری در این زمینه، توجه به برخی نکات پیش ازدواج ضروری است.

مهمترین مواردی که در جلسات مشاوره پیش از ازدواج مورد بررسی قرار می گیرند، عبارت اند از:

  • نقاط ضعف و قوت طرف مقابل
  • حساسیت های رفتاری و عقیده ای خودتان
  • نحوه مواجهه و برخورد با خشم، استرس و فشارهای روحی روانی
  • میزان مسئولیت پذیری نسبت به وظایف فردی و زناشویی
  • ویژگی های شخصیتی هر یک از دو طرف
  • و…

اهداف جلسات مشاوره ازدواج

در جلسات مشاوره به اهداف مهمی از جمله میزان آمادگی دو طرف برای ورود به زندگی مشترک، هم کفو بودن یا هم سطح بودن آن دو و همچنین میزان مهارت های ارتباطی شان جهت برقراری روابط زناشویی و خانوادگی؛ پرداخته می شود. در واقع هدف اصلی مشاوره پیش از ازدواج، کمک به افراد برای انتخاب زوج مناسب شان است.

انتخاب درست می تواند با حفظ بهداشت روانی و ارتقاء کیفیت زندگی مشترک همراه گردد. این امر به پیشگیری از مشکلات خانوادگی بعدی، کمک می کند. دستیابی به نقاط ضعف و قوت ازدواج و سعی در رفع موانع موجود، مواردی ارزشمند هستند که با کمک مشاور مجرب و کارآزموده فراهم می گردد.

آدرس مرکز مشاوره ازدواج مشهد

روانشناس متخصص در آدرس مرکز مشاوره ازدواج مشهد با بررسی دقیق دختر و پسر و نظارت بر ویژگی های شخصیتی و شرایط خانوادگی، میزان رضایتمندی های بعدی را تعیین می کند. در صورتی که دختر و پسر در سطح ایده آل جهت تشکیل زندگی مشترک قرار داشته باشند، نیاز چندانی به ادامه جلسات نیست. در حالی که وجود اختلافات و ناسازگاری ها، مواردی هستند که حضور در جلسات متعدد و سعی در رفع مشکلات را می طلبند. جهت بهره مندی از خدمات روانشناس متخصص و مراجعه به آدرس مرکز مشاوره ازدواج مشهد با واحد پذیرش در ارتباط باشید.

جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا 

روان شناس بالینی | محمد کربلایی حسینی

از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

دوره های آموزشی

آزمون های روان سنجی

جدیدترین مقالات