مشاوره خانواده تلفنی 3 نفره

ارائه جلسات مشاوره خانواده تلفنی 3 نفره و 4 نفره توسط روانشناس خانواده درمانگر، به شکل ارتباط با تلفن همراه، واتساپ یا اسکایپ انجام می گیرد.

خدمات مشاوره از راه دور

شرکت منظم در جلسات مشاوره، مهم ترین گام در جهت رسیدن به نتیجه مطلوب است. فرقی نمی کند که جلسات روانشناس برای حل مشکلات و اختلالات است، یا ارائه راهکارهای مشاوره ای در جهت بهبود کیفیت و ارتقاء سطح زندگی. مشاوره های حضوری، می تواند محدودیت هایی را برای مراجعین به وجود می آورد. این مسئله موجب می شود که گاه وقفه هایی در طول مسیر تبیین شده پیش بیاید و یا حتی در مواردی، افراد از شروع مشاوره سر باز زنند. چون عملاً و به معنای واقعی امکان شرکت در جلسات ممکن نیست.

ارائه خدمات مشاوره از راه دور و به صورت غیرحضوری، این امکان را برای همه افرادی که قادر به حضور در جلسات مشاوره در مرکز نیستند به وجود می آورد که بتوانند از جلسات روانشناس متخصص، بهره مند شوند. این جلسات بسته به نوع و به صلاحدید روانشناس، به صورت ارتباط تلفنی، تماس صوتی، تماس تصویری و آنلاین توسط اپلیکیشن های واتساپ یا اسکایپ برگزار می شوند و افراد در هر نقطه ای می توانند در این جلسات حضور پیدا کنند.

خدمات مشاوره از راه دور

مشاوره خانواده تلفنی 3 نفره

یکی از بزرگترین محدودیت های مشاوره حضوری برای افرادی ست که نمی توانند به صورت همزمان در جلسه مشاوره حاضر شوند. این می تواند به دلیل مشکل زمانی باشد، یا مسافت. در مواردی که یک یا هر دو طرف دریافت کننده جلسه مشاوره اشتراکی، در شهر یا کشور دیگری زندگی می کنند، برقراری جلسه مشاوره خانواده تلفنی 3 نفره و 4 نفره اهمیت خیلی زیادی پیدا می کند. چرا که محدودیت بعد زمانی و مکانی نباید جلسات مشاوره را به تعویق بیندازد. به ویژه زمانی که مشکلات در سطح حساسی قرار دارند.

بهتر است برای کنترل مناسب تر جلسات مشاوره خانواده تلفنی 3 نفره، این جلسات به صورت ارتباط تصویری یا صوتی با استفاده از اپلیکیشن های واتساپ یا اسکایپ صورت گیرد. به این طریق هر دو نفر مراجع می توانند حضور مناسب در مباحث جلسه داشته باشند. همچنین در این وضعیت درمانگر، تسلط بهتر و کافی بر روی صحبت های مراجعین دارد.

مشاوره خانواده تلفنی 3 نفره

مشاوره تلفنی خانواده و ازدواج

یکی دیگر از مواردی که برگزاری مشاوره خانواده تلفنی 3 نفره الزام پیدا می کند، در ارائه جلسات مشاوره و یا آموزش پیش از ازدواج است. در مواردی که دختر و پسر قبل از اقدام برای ازدواج، در دو شهر یا کشور جدا از هم زندگی می کنند، صبر برای برگزاری مشاوره به صورت حضوری، پیشنهاد نمی شود. چرا که در این موارد، ازدواج دختر و پسر در وضعیت حساس تری قرار داشته و به بررسی های بیشتر و دقیق تر به ویژه نسبت به مسئله فاصله مکانی و اختلاف فرهنگ ها، نیاز دارد.

برگزاری جلسات مشاوره پیش از ازدواج به صورت غیرحضوری و به صورت آنلاین، توصیه می شود که خوشبختانه شرایط آن با ارائه جلسات مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده تلفنی 3 نفره فراهم آمده است. همچنین این مرکز، با ایجاد فضا و بستر لازم برای اجرای تست های لازم شخصیتی برای مراجعین بر روی سایت، شرایط دریافت تست های ازدواج و تفسیر آن ها در هر نقطه از جهان را نیز، ایجاد کرده است.

مشاوره تلفنی خانواده و ازدواج

مشاوره خانواده (حل مشکلات خانوادگی به کمک روانشناس)

مشکلات در سطح روابط درون خانواده، والدین و فرزندان، می تواند به مرور موجب بهم ریختگی و سردی روابط بین شان گردد. این مسائل اگر چه می توانند دعواها و نزاع های بین پدر، مادر و یا فرزندان باشند، اما همیشه هم اینطور نیست. یعنی لازم نیست که حتما دعوایی صورت گیرد تا بگوییم روابط نابسامان است. بی مسئولیتی افراد خانواده نسبت به وضعیت یکدیگر، کمرنگ شدن روابط و دور شدن آن ها از هم در بزرگسالی، از برخی مشکلات به نظر ساده، اما با اهمیت در درون خانواده منشا می گیرد.

برای کمک گرفتن از روانشناس برای بررسی روابط در درون خانواده ها و حل مشکلات موجود و داشتن جلسات مشاوره آن هم به صورت اشتراکی، نیاز نیست حتما به صورت حضور فیزیکی در مرکز باشید. برگزاری مشاوره خانواده تلفنی 3 نفره یا 4 نفره یا بیشتر و شرکت همزمان تان به همراه روانشناس در این جلسات، می تواند مسیر رفع مشکل را آسان تر و کوتاه تر کند.

مشاوره خانواده (حل مشکلات خانوادگی به کمک روانشناس)

مشاوره زوج درمانی تلفنی

زوج درمانی تلفنی، به ویژه در مواردی که یکی از زوجین تمایل به حضور در جلسه مشاوره را ندارد، امری حیاتی است. یعنی برای جلسات مشاوره خانواده تلفنی 3 نفره در حل مشکلات زوجی، الزاماً مرد و زن مشکل بعد مکان و زمان را ندارند، بلکه در این حالت می توان حتی بر روی بعد دیگری از مشکلات دریافت مشاوره، یعنی تمایل مراجعین به حضور در جلسه مشاوره، نیز مسلط شد. اغلب افرادی که از حضور فیزیکی در جلسات مشاوره به همراه همسرشان فراری هستند، در جلسات زوج درمانی تلفنی راحت تر شرکت می کنند و حتی همکاری بهتری نیز دارند.

مشاوره زوج درمانی تلفنی

شماره مشاوره خانواده تلفنی

شرایط بهره مندی از خدمات مشاوره غیرحضوری و شرکت در جلسات مشاوره خانواده تلفنی 3 نفره و 4 نفره یه صورت همزمان، در این مرکز توسط روانشناس بالینی مسلط بر برگزاری جلسات آنلاین و تلفنی، فراهم گردیده است. این جلسات با توجه به شرایط و وضعیت مراجعین به صورت ارتباط تلفنی یا تماس صوتی و یا تصویری با واتساپ، برگزار می شود. جهت رزرو وقت مشاوره خانواده تلفنی، می توانید با واحد پذیرش تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید برای رزرو وقت مشاوره خانواده به صورت 24 ساعته با واتساپ پشتیبانی در ارتباط باشید.

جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا 

روان شناس بالینی | محمد کربلایی حسینی

از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

دوره های آموزشی

آزمون های روان سنجی

جدیدترین مقالات